Relaxe

5 augustus 2019 - St Lucia, KwaZulu-Natal, Zuid-Afrika

Vandaag even een verhaal over twee dagen, twee relaxte dagen. Gisteren hebben we een heerlijke stradwandeling gemaakt, langs de Indische Oceaan. Ervaren vele vissers en er kwam een boot, waarvan de passagiers dikke vissen hadden gevangen, waaronder tonijn.  Verder zijn we deze dag bij onze appartement gebleven.

Vandaag zijn we al vroeg op pad gegaan met een boot om nijlpaarden en krokodillen te spotten, nou dit is gelukt. We hebben diverse dieren gezien, tevens een kleine krokodil en een visarend. Het was een leuke tocht met veel informatie over de dieren die we hebben gezien, waaronder de nijlpaard en krokodil. Later hebben we nog een tocht gemaakt door een reservaat bij St Lucia, hier woont de big 4. Wij hebben maar 1 daarvan gezien, de buffel, maar we kregen wel als beloning een walvis mee, deze hebben wij in de Indiche Oceaan gespot. Verder hebben we nog diverse andere dieren gezien en tevens hebben we nog even aan het strand gelegen, nog even genieten van de zon. Morgen nemen we een binnenlandse vlucht naar Port Elizabeth.

1. Groetjes Albert en Froukje:
    5 augustus 2019
    Ziet er allemaal fantastich uit
    Zelfs Bernard heeft de safari uitstraling van
    Prins Bernard al te pakken!!!🦓🐂🐅🦁🐷
  2. Rudy en Foekje:
    5 augustus 2019
    Welke big 5 zijn er in Port Elizabeth?
    Goeie ✈️ en alvast veel plezier daar.