Reis naar Addo.

6 augustus 2019 - Addo, Eastern Cape, Zuid-Afrika

Vandaag hebben we een tussen vlucht genomen van Durban naar Port Elizabeth in totaal 1250 kilometer. Alles verliep voorspoedig, wisseling van auto, als intake vliegen. Om 4 uur waren we al op de plaats van bestemming. Dit keer kregen we een geweldige logde toegewezen tussen loslopende herten, Kangaroos, en zwijntjes. Op de reis naar dit plekje kwamen we nog langs verschillende townships. Dan denk je toch aan je eigen plekje waar je geboren bent.

Morgen gaan we een Tour doen door het Addo park, deze doen we helemaal by our selfs.

1. Rudy en Foekje:
    6 augustus 2019
    Volgens mij zijn jullie stiekem in het hertenkamp, Kollum. Zakje Lays, blikje Heineken 🤗. Succes morgen
  2. Gea:
    Jeetje, wat mooi 👍🏻
    Nog maar even flink genieten van al het moois wat jullie beleven.
  3. Sjoerdje:
    7 augustus 2019
    Prachtig daar Coba! Mooie foto's en verhalen ook. Doe voorzichtig in het Addo park😀
  4. Jelkjepilot:
    Genieten van de natuur maar ook van een wijntje en een Heineken biertje geniet van jullie trip morgen samen vr gr