Laatste dag

12 augustus 2017 - Nusa Lembongan, Indonesië

Vandaag de laatste dag op Nusa Lembongan. Morgen moeten we om 10'uur uit onze cottages en om 14.45 worden we gehaald voor de overtocht met boot naar Sanur. Tot die tijd kunnen we hier blijven bij het zwembad. Vandaag het eiland nog eens nader bestudeerd met de scooter.. Achter elke deur of muurtje gaat wat schuil, dit is heel leuk om te zien. We hebben bij een Eco warnung heerlijke joyghurt met muesli gehad, even wat anders. Verder zijn we nog bij het strand geweest en daar hebben we heerlijk gelegen en als afsluiting hebben we bij de mushroom beach heerlijke wijn gedronken en daarna gegeten in een local restaurant het is een mooie afsluiting van een geweldige en indrukwekkende vakantie.

1. Rudy en Foekje:
    12 augustus 2017
    Mushroom beach, bijzondere naam...
    in 3 weken samen veel gezien en beleefd.
    Goeie reis terug ✈️.

Groeten aan Bernard
  2. Groetjes Albert en Froukje:
    12 augustus 2017
    Bin de knibbels nog heel coba??? Wat hebben jullie wat gezien ben benieuwd naar nog meer verhalen van jullie als we allemaal weer heelhuids terug zijn!! Goede reis terug wij gaan nog even weeer liggen op het strand!! Dikke tut van ons groet aan bernard!!
  3. Coba Wouda:
    13 augustus 2017
    Dank jullie wel, voor al de reacties op onze belevenissen. We hopen elkaar gauw weer in Kollum te zien.
    Albert en Froukje geniet nog van jullie vakantie. De tijd gaat snel. Tot later.
  4. Marjo wouda:
    13 augustus 2017
    Wat leuk dat Hans mij vertelde over jullie mooie reis. Wat een belevenis allemaal. Ik denk dat jullie dit niet gauw zullen vergeten. Goede thuisreis en hartelijke groetjes van mij.
  5. Lineke:
    13 augustus 2017
    Coba en Bernard goede vlucht,na een geweldige vakantie. Mooie verhalen en foto's. Lineke.