Rondreis door Zuid-Afrika

27 juli 2019 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Vrijdag 26 juli klokslag half negen gingen we de lucht in voor onze vakantie met bestemming Zuid Afrika. Met een kleine vertraging en een overstap in Nairobi (Kenia) kwamen 2 uur aan op onze eerste overnachtingsplaats Aero Guest Logde in Johannesburg. Na inchecken een a-round Tour gemaakt door Johannesburg en Soweto, waarbij de chauffeur veel heeft verteld over de geschiedenis over Soweto en daarbij gepaard natuurlijk de apartheid. In Soweto leven drie miljoen Afrikanen in soms ontberende omstandigheden, zie foto's.  Nu nagenieten van een heerlijke winterse zon met een goed glas wijn en een castle biertje.

1. Lineke:
    27 juli 2019
    Blij dat jullie een goede reis gehad hebben.Nu maar genieten.
  2. Rudy en Foekje:
    Hey Coba en Bernard, wat mooi dat jullie er zijn. Geniet van alles! Liefs, Rudy en Foekje
  3. Groetjes Albert en Froukje:
    27 juli 2019
    Hoi bernard en coba ,mooi dat jullie goed zijn aangekomen, nu maar genieten van een mooie vakantie en fijn dat wij ook weer mee kunnen genieten. Wij zitten in de bush bush van Calli ,hebben het goed naar zin!!