Even een up date

2 augustus 2017 - Banyuwangi, Indonesië

Hallo allemaal, ik ga er even voor zitten. Gisteren zijn we door onze prive chauffeur Putu, gelijk naar de haven gebracht. Hier hebben we een overtocht geboekt naar Baruyawangi. Nou als je de boten zag, dan was het soms meer roest dan boot. Maar gelukkig we zijn goed aan  de overkant gekomen. Daar aangekomen werden we gelijk aangesproken door mannen voor vervoer. Ja, we zijn er ingetrapt. In een karakkemigge autootje, veel roest en gaten werden we voor ( dit wisten we na die tijd) veel geld naar hotel gebracht. Een heel mooi nieuw hotel.  Later zijn we op zoekgegaan naar een toeristen bureau, nou die is hier niet te vinden. We moesten ook langs de weg lopen en dit was af en toe best gevaarlijk. Dus met lege handen terug. Op de avond een taxi geboekt voor naar een toeristen bureau en restaurant, nou geen normaal restaurant te vinden en geen bureau. Daarop heeft de chauffeur ons naar een achtergelegen huisje gebracht waar we een Tour naar een Zwavel krater hebben geboekt. Je wilt niet weten hoe we daar kwamen en hoe het daar uit zag.

1. Rudy en Foekje:
    2 augustus 2017
    Die roest valt toch wel mee ? -;)

Benieuwd naar jullie volgende verhaal, veel plezier!