Op naar Taman Negara

4 augustus 2023 - Taman Negara, National Park, Maleisië

Vroeg op, om 6 uur stonden we naast ons bed want om 7.10 zouden we worden opgehaald. Dit werd 7.30 en beetje later, want onze namen stonden niet op de lijst. Na documenten en creditcard bewijs mochten we mee. Een reis met af en toe een chauffeur als coureur. Om 13.00 waren we op de bestemming , prachtig, maar ook daar wachtte ons een verrassing want de tent die we zouden huren moesten we zelf nog opzetten en wij waren de enige die daar stond. De inschrijving wist zich geen raad, terwijl ik het wel geboekt had. Maar bij vraag of er ook een huisje vrij was, was t antwoord ja!!! Terwijl alles al vanaf april volgeboekt was, super voor ons!!!

Het is hier geweldig mooi, we zitten midden in t oerwoud en hebben de eerste apen al op bezoek gehad. We hebben gelijk een Night Walk gedaan, onder begeleiding. Nu nog even wat drinken ( alcohol is hier moeilijk te krijgen) dan op bed. Morgen gaan we een wandeling van 3 uren doen!!!groetjes aan jullie allen👋

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Rudy en Foekje:
    4 augustus 2023
    Wat een paradijsje ! En wat een verschil met gister. Wat leuk om zo een indruk te krijgen van jullie belevenissen. Jullie zullen nu wel snel gaan slapen. Voor morgen weer een mooie dag.