Ontspannen dagje

6 augustus 2023 - Taman Negara, National Park, Maleisië

Vanochtend om 9 uur van bed. Gelukkig Bernard geen last meer. We hebben heerlijk ontbijt gehad en daarna ontspannen bij ons huisje gezeten en alvast onderkomen voor de komende week en busvervoer geboekt. 👍

om 15.00 stond de boot klaar om ons naar de aboriginals van Maleisië te brengen. Hier werd ons t leven van de Batek verteld en konden we zien hoe ze leefden en waarvan ze leefden. Langs de rivier wonen  1000 a 2000 aboriginals.
Na dit bezoek passeerden we diverse stroomversnellingen waarbij wat bij iedereen een natte outfit opleverde.
‘s avonds zijn we naar de overkant geweest en hebben nogmaals heerlijk gegeten. We kunnen terug zien op een geweldige tijd hier, want morgen gaan we naar Cameron Highlands.

1. Rudy en Foekje:
    6 augustus 2023
    Weer een interessante dag. Gelukkig gaat het met Bernard weer goed. Hadden jullie Lays paprika chips meegenomen voor de jeugd ? :-).
    Veel plezier met jullie tijd in Cameron Higlands. Wij kijken weer uit naar de volgende verhalen en foto's.
    Heb gister mamme wat foto's laten zien, vond ze leuk ! Was ook blij met je telefoontje.
  2. Coba Wouda:
    7 augustus 2023
    Geen chips meegenomen. Er waren Chinese dames, die hadden tassen vol met snoepgoed. Fijn dat je Mamme de foto’s hebt laten zien👍