Laatste dag Ubud

28 juli 2017 - Ubud, Indonesië

we hebben het vanmorgen rustig aan gedaan. Eerst rustig Een American ontbijt genuttigd en daarna lopend Ubud verkent. Nog vele opvallende zaken gezien, zoals een crematorium midden in de stad, daar worden in het openlucht mensen gecremeerd. Deze crematie duurt ongeveer een paar dagen, met een hele ceremonie. We zagen bouwvakkers op slippers aan het werk, soms bovenin op plankjes zonder enige houvast of veiligheid. We zagen mensen die op de brommer naar een ceremonie gingen en een handelaar die zijn hele scooter vol had bepakt met verkoop spullen ( nog eens een andere manier Gea om je handel aan de man te brengen). Terug bij ons hostel, heerlijk gezwommen en genoten van de zon, niet te laat op bed want morgen staat de prive chauffeur om 8 uur voor de deur.

1. Rudy en Foekje:
    28 juli 2017
    Ik ruim de slippers maar op voor de zekerheid: Rudy moet de ladder nog op om het huis te schilderen.
    Goeie reis morgen!
  2. Gea:
    28 juli 2017
    Volgens mij kunnen we wel alvast een weekend reserveren voor al die verhalen van jullie. Ziet er geweldig uit daar en jullie hebben ook beide nog een leuk jurkje gescoord zagen we
    Wat betreft de scooter : daar heb ik slechte ervaringen mee Coba, doe mij maar PostNL . Veel plezier alvast met jullie nieuwe uitdaging morgen!
  3. Coba Wouda:
    29 juli 2017
    Dank jullie wel voor jullie reacties. Af en toe zien we iets en dat combineren we dan met thuis en dat brengt veel lachen en plezier met zich mee.