Heenreis naar Maleisië.

1 augustus 2023 - Kuala Lumpur, Maleisië

Na een slechte nacht, want ja je mocht je eens verslapen. Zijn we wat later uit Düsseldorf vertrokken. We zaten in een dubbeldeks vliegtuig en luxe. Daarom een prima heenreis. Alleen Bernard niet fit; slechte nacht, hoofdpijn, misselijk, voor hem werd het een lange zware reis.
In Dubai moesten we overstappen, wat een groot vliegveld zeg, wat warm en luxe. We hebben hier dik twee uur gewacht voordat we verder konden vliegen. Gelukkig konden we de benen even strekken. Daarna weer in vliegtuig van de Emirates en nu op naar Kuala Lumpur, gelukkig voor Bernard, dit laatste deel verliep beter. Maar wel gek, gevoel is dat je een dag hebt over geslagen. Onze chauffeur stond al klaar om ons naar t hotel te brengen, deze vooraf geboekt. Bij hotel aangekomen bleken we via booking.com een appartement in een hotel te hebben geboekt. Veel ruimte, maar weinig sfeer. Na even de omgeving te hebben verkend, stappen we zo op bed voor een goeie nacht👋

1. Rudy en Foekje:
    2 augustus 2023
    De mooie foto's van het zwembad in Kuala Lumpur zijn veelbelovend. Wat moet dat bijzonder voor jullie zijn. Wij gaan jullie volgen.
    Heel veel plezier
  2. Coba Wouda: