Terug reis!

17 augustus 2019 - Kollum, Nederland

Aan alles komt een eind, ook aan onze reis naar Zuid Afrika. Wat hebben we een mooie reis gemaakt, wat hebben we veel gezien en beleefd en wat hebben we met veel mensen kennisgemaakt, prachtig. 's ochtends hebben we nog eens Chapmans peak gereden, deze route werd afgelopen donderdag bij Max nog eens aangeprezen. Daarna zijn we de Tafelberg opgelopen, wat een tocht, de eerste kilometer was heel steil en bestond uit alleen maar stenen, dus een hele klim. Gelukkig kwam daarna een leuke wandelpad, onder watervallen door, maar de laatste kilometers waren weer heel steil en koud. We waren blij dat we het hoogste punt zagen. Uiteindelijk was het een wandeling van 2 uur.We waren boven de wolken, we hebben even rondgelopen en daarna zijn we met de kabelbaan naar beneden gegaan. Vervolgens hebben we de auto ingeleverd en hebben de taxi nog naar de stad genomen, we kwamen in een heel nieuw winkelcentrum, Mall hier genoemd. Prachtig, hier hebben we de laatste uurtjes rondgelopen en daarna kwam de taxi ons weer ophalen om onze vlucht naar Nederland te nemen..nu de volgende dag zitten we alweer thuis om dit verhaal te typen. Nu nemen we de tijd om nog na te genieten, alles nog even te laten bezinken. Groetjes Bernard en Coba.