Weer een geweldige dag.

6 augustus 2017 - Jogjakarta, Indonesië

vanochtend weer vroeg opgestaan. Onze prive chauffeur, Arriya stond om 7 uur al voor ons hotel. Hij is de hele dag beschikbaar. Arriya heeft ons eerst Borubordur laten zien een tempel die op de Unesco lijst staat. Een boeddhistisch tempel, wT een gebouw, geweldig! Daarna naar een schilder Sonny, deze woont op een paradijselijk stuk grond in Indonesië, aan het water, wat mooi! Een aanrader! Hier wat gedronken en toen op naar een Hindoeïstische tempel, Prambanan ook een speciale tempel. Nou toen hadden we ook genoeg tempels gezien en daarom naar een lokale eettent geweest. Deze eettent staat als de beste van Yogyakarta te boek, soms staan hier hele rijen. Wij waren laat, 5 uur, daarom zaten wij als enigen daar. Wij hebben gado gado gegeten, inderdaad heerlijk. Daarna zijn we naar een zilver fabriek geweest, hier konden wij het maken van zilveren sieraden aanschouwen. Wat een handwerk, wat een preciesie. Toen was voor ons het wel genoeg. Alliya heeft ons terug naar het hotel gebracht. Het was weer een geweldige belevenis.

1. Gea:
    6 augustus 2017
    He, ik begin me af te vragen of jullie wel weer naar Kollum komen volgende week? Indrukwekkend en heel mooi allemaal.Ondanks een druk programma zien jullie er heel ontspannen uit. Op naar het volgende avontuur. Groetjes Siebe & Gea
  2. Coba Wouda:
    7 augustus 2017
    Inderdaad het is ook ontspannend. We genieten ook zo van de mensen, dit geeft een heerlijk Zen gevoel.
    Groetjes aan iedereen daar, Bernard en Coba
  3. Lineke:
    7 augustus 2017
    Hoi,Bernard en Coba bijzonder om het mooie reisverhaal te lezen en te zien wat jullie allemaal beleven.Fijne dagen nog! Liefs van Lineke.
  4. Coba Wouda:
    7 augustus 2017
    Hallo Lineke, leuk om je reactie te lezen.
    Inderdaad we beleven en zien heel veel. We hebben het heel erg naar onze zin.
    Groetjes en alvast een fijne vakantie toegewenst, Bernard en Coba