Bromo Tour

4 augustus 2017 - Probolinggo, Indonesië

Gisteren nog heerlijk cappuccino gedronken en mie goreng gegeten en toen naar bed, want 2 uur staat de taxi erweer. Op naar Bromo. We werden eerst gehaald door een taxi en later zijn we overgestapt in een jeep. In die jeep zaten ook al een hollander en Duits meisje, dat werd een gezellige tocht. We troffen het weer, ook deze chauffeur wilde als eerste boven zijn. Door alle gaten in de weg, inhalen waar het nog maar net kon enz. Nou gelukkig we kwamen heel over. Eerst naar een vieuw point, waar we de zo'n zagen opkomen, vanuit het niets zagen we de vulkaan een heel mooi schouwspel. Daarna werden we naar de vulkaan gebracht, deze konden we beklimmen, degene die dat niet wilde,mkon op een paard. We hebben het beklommen en dit ging best. Boven bij de vulkaan een hels kabaal en veel rook, een uniek schouwspel. Een hele belevenis. Na dit alles zijn we weer terug gegaan naar de jeep en hij heeft ons weer terug gebracht. Daar even een ontbijt gehad en een uurtje geslapen. Daarna naar de trein en op naar Surabya.

1. Albert:
    4 augustus 2017
    klink allemaal heel spanend
    Coba denk wel om je nacht rust
    Bernard heeft in Belgium al stage met deze nachtelijke tijden
    nog veel plezier
  2. Coba Wouda:
    5 augustus 2017
    Hè Albert, dank voor je reactie. Ik denk dat Bernard nog wat meer stage nodig heeft de volgende keer. Hij loopt wat achter.
    Nou voor jullie de laatste loodjes, heel veel plezier en rust op Curaçao. Horen graag van jullie. Misschien ook een reisblog?