Op naar een bounty eiland

9 augustus 2017 - Nusa Lembongan, Indonesië

Weer vroeg vanmorgen,om  5.30 stond de taxi klaar. Het was al druk in de stad. Om 7.25 zou ons vliegtuig vertrekken, maar dit werd 8.10. Daardoor later in Denpasar waar Putu ons al stond op te wachten. Hij heeft ons eerst naar een heerlijk lunch café gebracht, geweldig. Daarna heeft hij ons afgezet bij de boot naar Nusa Lembongan . Putu had vooraf kaartjes gereserveerd,dus dit verliep vlot. Wij moesten eerst even door het water voordat we op de boot konden klimmen. Na een half uurtje waren we op ons eiland. Bijaankomst hadden we beide het WoW gevoel, heerlijk. Ook ons adres is perfect, een heerlijke cottages, uitzicht op het zwembad en een buiten badkamer. T kan niet beter. Na even bij het zwembad te hebben gelegen, zijn we naar het strand gegaan,dit is op een loop afstandje. Witte strand met helder  licht blauw water. Tevens hebben we de omgeving verkend, op een super plek gegeten en de zonsondergang nog meegemaakt. Al met al een perfecte dag.

1. Rudy Klein:
    9 augustus 2017
    Sodemieter, dat is geen straf om hier een paar dagen te verblijven. Geniet ervan!!
    Groeten, Rudy
  2. Coba Wouda:
    9 augustus 2017
    Inderdaad zeker geen straf. We genoten daarom ook met volle teugen. ( dat laatste ook letterlijk).
  3. Rudy en Foekje:
    9 augustus 2017
    Putu moet maar mee naar Kollum.

Jaloers op jullie prachtige plek. Geniet er samen nog lekker van.

Groet, Foekje