Laatste dag Langkawi

16 augustus 2023 - Langkawi, Maleisië

Vandaag onze laatste dag in Langkawi. De morgen startte zonnig, daarom samen besloten om naar de Skycab en Skyline te gaan. Op internet alvast kaartjes gekocht, met de gedachte dat je dan niet in de wachtrij hoeft te staan. Maar bij aankomst bleek dit anders te zijn, we waren er om 11.00 en konden om 12.45 met de kabelbaan naar boven. In de tussentijd prachtige 3D art Langkawi bezocht, zie de foto’s, en een souvenir gekocht. Om 12.30 naar boven, maar daar begon me toch te regenen en op de berg was helemaal geen zicht, dus lopen op de skyline werd ook niks(was ook afgesloten) . Daarom terug, we hebben onder nog even gezellig rondgelopen en zijn toen teruggegaan. Bij de cottage nog heerlijk zitten lezen. Later naar Cenang geweest, aan de beach nog heerlijk wat gedronken en later kregen we gezelschap van een Duits stelletje die we al vaker hadden gesproken. Een leuke afsluiting. Morgen vroeg op, om 6.45 staat de taxi voor de deur. Dan gaan we in het vliegtuig naar Singapore.