Korte tour Cameron Highlands

8 augustus 2023 - Brinchang, Maleisië

Vanochtend om 7 uur opgestaan, het ontbijt wat we hadden gekocht in de huiskamer opgegeten en 8.30 stonden we klaar voor de terrein wagen, want alleen zij mogen de berg op, met begeleider.
Met 7 personen( 2 uit Duitsland, 1 uit Singapore en 2 uit Penang) zijn we eerst naar een heel mooi uitzicht punt gegaan. Daarna met af en toe een haperende auto naar boven naar de Mossey Forest. De 4 na grootste Forest van de wereld. Hier hebben we 45 minuten gewandeld en daarna zijn we naar de theeplantage van BOH gegaan. Eigenaar is een Schot ( al 3 generaties), met 600 man personeel en 8000 hectare grond . Geweldig om te zien. Hier hebben we heerlijke thee en cheese cake 🍰 gehad. Tussendoor hadden we hele leuke gesprekken met de andere reizigers. De mensen uit Penang hebben ons nog tips gegeven voor Penang, waar we morgen heen gaan en over Langkawi.

Terug in Tanha Rata, naar onze guesthouse even krant lezen en spel Qwixx. Later zijn we de stad nog in geweest. Zo gaan de dagen snel voorbij!!