Kajakken

14 augustus 2023 - Langkawi, Maleisië

Vanochtend wakker geworden van de regen en wat een regen 🌧️ het hield maar niet op. Om 8 uur bericht de kajaktocht gaat door, 8.50 worden jullie gehaald en daar stond de bus. We werden naar de start gebracht van onze mangrove tocht. Met 13 personen zijn we te kajakken geweest, waaronder 7 Chinezen en 6 Nederlanders. In het begin, was t nog 😩 maar na 1 minuut was je de tropische regen, waarbij de regen verticaal uit de hemel komt vallen alweer vergeten, want de temperatuur is goed.
Het was een hele mooie kajak route, soms door smalle doorgangen met de mededeling denk om de slangen. We hebben 1 giftige slang gezien, apen, ijsvogel, vissen zoals pijlstaartrog ( deze vis heeft Steven earwine gebeten) eagels, enz. Prachtig. Na 2,5 uur kwamen we weer bij onze beginpunt een restaurant op het water, ( we waren helemaal nat) waar we heerlijke soep en fried rice chicken hebben gegeten. Als laatste werden we in een snelle boot weer teruggebracht. We hadden een hele leuke groep, waardoor de activiteit helemaal compleet was.

we werden in de bus weer teruggebracht naar onze cottage.

later zijn we nog naar Yellow café geweest waar we nog hebben genoten van een drankje en pizza.

Het was weer een mooie dag👍

1. Groetjes Albert en Froukje:
    14 augustus 2023
    Weer prachtige fotos!!👍 een mooi verjaardagstochtje🍹
  2. Rudy Klein:
    14 augustus 2023
    Van harte gefeliciteerd Coba. Bijzondere plek om je verjaardag te vieren!

groeten, Rudy en Foekje