Night braai en morning drive

1 augustus 2019 - Nationaal park Kruger, Zuid-Afrika

Onder een heerlijke zonnetje werden wij gistere middag opgehaald voor onze night braai. Dit is een avond Tour + bbq in het Kruger park. Samen met een gezin Rijswijk, gingen we op pad met onze ranger Matthwes. Opnieuw werden er nieuwe soorten gespot waaronder de Afrikaanse wilde hond, deze is zeer zeldzaam, hyena en diverse andere wild, waarvan de naam mij is ontschoten. Genieten van een uitgebreide BBQ, met vooraf een heerlijke soep en Afrikaanse gerechten was dit weer een bijzondere ervaring. Op deze gebeurtenis hebben we nog even geëvalueerd onder een goed glas wijn, vervolgens het bed opgezocht omdat de volgende dag om 4.15 de wekker ging voor de early morning sun drive.

4.15 stonden we naast ons bed om vervolgens naar de gate te gaan om in te stappen voor onze morning drive. Deze drive duurde van 4.45 tot 8.30. Onderweg hebben we de Leeuw , mannelijke, nog gespot en nog vele andere dieren. De luipaard mist nog op onze  big five lijst, hopelijk spotten we deze vanavond, want dan gaan we de laatste Tour doen en morgen gaan we naar ons volgende stop en deze is in Swaziland.

1. Jelkjepilot:
    1 augustus 2019
    Wel koud zeker in de vroege morgen ,maar wel veel dieren gespot gr
  2. Coba Wouda:
    2 augustus 2019
    Hè Jelkje, dank voor je reactie, inderdaad veel dieren en soorten dieren. Nu op Nasr Swaziland, groetjes aan Ale✋
  3. Rudy en Foekje:
    1 augustus 2019
    Wat een bijzondere trip, leuk om een beetje mee te mogen reizen. Veel plezier!
  4. Coba Wouda:
    2 augustus 2019
    Hè Foekje en Rudy, inderdaad een speciale vakantie/reis. Alleen de luipaard niet gespot, moeten dus toch op herhaling😉 Vandaag naar Swaziland. Groetjes van ons!
  5. Groetjes Albert en Froukje:
    1 augustus 2019
    De winterjas aan ziet er weer mooi uit, veel plezier bij de volgende tocht!!!
  6. Coba Wouda:
    2 augustus 2019
    Hè Albert en Froukje, ja is winter hier. Vandaag gaan we naar Swaziland. Groetjes daar en veel plezier.